Forum Air Soft - Gaudium et Gladium Strona Główna Air Soft - Gaudium et Gladium
[ Strona grupy ASgeG]
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Commando 2010

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Air Soft - Gaudium et Gladium Strona Główna -> Wolna trybuna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sylwester




Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 11:37, 30 Kwi 2010    Temat postu: Commando 2010

Mam zaszczyt ponownie zaprosić na kolejną edycję Obozu Szkoleniowego „Commando 2010” , który powraca pod „skrzydła” 25 Brygady Kawalerii Powietrznej, dowództwo brygady przyjęło honorowy patronat nad imprezą, oznacza to zakwaterowanie na terenie jednostki oraz certyfikację Brygady na program szkoleniowy, realizowany naszymi instruktorami i w większości naszym sprzętem, co gwarantuje realizację programu. Tym razem zaproponujemy kilka nowych punktów szkoleniowych oraz symulacje w nowych atrakcyjnych obiektach, które znajdują się w okolicach Tomaszowa Mazowieckiego. Jednak kilka starych sprawdzonych punktów będzie z całą pewnością, nie moglibyśmy rozczarować stałych bywalców obozu. Reasumując nie zrezygnowaliśmy z części zgrywającej uczestników który będzie się odbywał na ZOST „Floryda”, Ośrodku Szkolenia Desantowego w Glinniku, oraz na „Rezydencji” w Spale. Pozostanie ostatnia doba jako próba ostateczna uczestników obozu. W między czasie mamy kilka niespodzianek, które chcemy poprzeć pojazdami opancerzonymi.Bez przynudzania szczegóły:

Termin: 21-28.08.10

Miejsce: Jednostka Wojskowa Glinnik

Najbliższy punkt:
[link widoczny dla zalogowanych] ... &cId=&sId=

Ilość miejsc: 20 osób max w 2 drużynach

Koszt : 950 zł/osoba

Zapewniamy:
-Wyżywienie (3 posiłki dziennie)
- Zakwaterowanie
- Ubezpieczenie NW
- Materiały dydaktyczne i pirotechniczne.
- inny sprzęt niezbędny do treningów/symulacji
- Certyfikaty uczestnictwa
- Imienny identyfikator wstępu na teren wojskowy podczas trwania imprezy
- Amunicję ASG do ćwiczeń

Program:
1 Zajęcia Alpinistyczne (podstawowe i bardziej zaawansowane dla starych uczestników)
2 Szkolenie taktyczne MOUT i CQB
3 Szkolenie taktyczne drużyn piechoty i rozpoznania
4 Ratownictwo taktyczne
5 Walka wręcz i techniki interwencyjne
6 Szkolenie strzeleckie
7 Szkolenie sapersko-minerskie i bombowe
8 Ćwiczenia i symulacje z wykorzystaniem replik ASG
9 Ćwiczenia zgrywające na obiektach szkoleniowych 25 BKPow

Wymagania uczestników:
1 ukończone 16 lat
2 zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wysiłku fizycznego
3 Zgoda rodziców lub oświadczenie ASG
4 Wyposażenie

-Replika ASG i środki ochrony oczu/ twarzy
- mundur, buty za kostkę typu wojskowego oraz ubrania na zmianę adekwatne do pogody.
- Wyposażenie taktyczne (kamizelka, ochraniacze, Chełm itp. w zależności co używa uczestnik)
- Maskowanie
- wyposażenie obozowe (plecak, śpiwór, karimata, menażka, manierka, poncho lub pałatka)
- sprzęt dodatkowy (latarka, busola, notatnik, środki higieny osobistej) jeżeli uczestnik posiada można zabrać własny sprzęt alpinistyczny

I jak zwykle, chociaż jeszcze nie było potrzeby:

Zastrzegamy sobie wydalenie osób niezdyscyplinowanych lub zagrażających bezpieczeństwu innych uczestników obozu, bez zwrotu kosztów.
Uczestnik w każdej chwili ma prawo do przerwania ćwiczeń jeśli uważa że: nie ma siły, nie da rady lub po prostu sie boi, tak samo w przypadku złego samopoczucia. Wycofanie się z ćwiczeń nie powoduje wydalenia z Obozu, uczestnik może pozostać jako obserwator.
Oczekujemy że uczestnik wyrazi zgodę na publikację jego wizerunku w mediach.
Proszę o wpłaty chętnych na Obóz Szkoleniowy "Commando 2010" na konto o numerze:

Sylwester Winiarski
97194010765252999900010000
Lucas Bank

Do dnia 31 Lipca abym zdążył zrobić niezbędne zamówienia.

W nazwie przelewu proszę podać:
1 Swoje imię i nazwisko
2 Ksywę

oraz napisać do mnie na PW o wpłacie na konto podając:
1 imię i nazwisko
2 Ksywę
3 nr dokumentu którym uczestnik będzie się legitymował
4 nr pesel i adres zameldowania (niezbędne do ubezpieczenia)

dane te są mi potrzebne tak jak napisałem do wykupienia ubezpieczenia oraz załatwienia wejścia na teren wojskowy

Impreza ma charakter Nonprofit jesli jednak w jakis sposób łamie regulamin tego forum lub narusza odczucia Adminów prosze o usunięcie i PW z taką informacją.

Niebawem wysyłam wnosek o dotację rządową na realizację tego obozu, jesli zostanie zaakceptowana koszty spadną jeszcze bardziej, narazie nie chce zapeszać.

Lista chetnych na obóz w kwocie 950 zł

1. Wojtek
2. Azur
3. Rudi
4. Woody


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sylwester




Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 18:35, 15 Wrz 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

relacja "krótką serią"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Air Soft - Gaudium et Gladium Strona Główna -> Wolna trybuna Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin